Dan före dan...

Ja idag var näst sista dagen på praktiken.

I min ära hade Ecdpm ordnat ett farväl möte med de som ville komma idag innan lunch. Min chef höll ett litet tal där lilla jag stod i mitten av en cirkel som mina kollegor format runt mig och jag kunde nästan inte hålla mina ögon från att bli lite vattniga.

Jag är väldigt känslig för beröm, blir alltid generad och känner för att vända mig om och se så det inte är ett misstag, att personen verkligen säger de där fina orden till mig.

Så kändes det idag.
 
Min fina vän Simone sa också några ord, väldigt personligt och jag hörde någon i gruppen säga: Nää nu börjar jag faktiskt gråta.

Efter mötet blev jag Dolly och Simone bjudna på Italiensk resturang av min chef. Väldigt gott och mysig resturang.

Fick en liten gåva av de på jobbet och ett kort som var ganska fullt av namn och hälsningar...buhu jag hatar farväl.



Ikväll bakar jag chocolate chip cookies som jag ska bjussa på imorgon, ska nog köpa en tårta med och skämma bort dem riktigt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0