Spin

Lite hjärnjympa på kvällen har väl aldrig skadat!?

Ni vet den där bilden som snurrat runt på nätet länge som föreställer en kvinnokropp som man ska stirra på och säga om man tycker att den snurrar åt höger eller vänster.

 Har alltid bara sett att hon snurrar åt vänster men ikväll så måste min hjärna uppdaterat sig på något sätt för nu kan jag helt plötsligt se att hon snurrar åt båda hållen.
 Lite häftigt faktiskt!

Så nu är jag stolt över mig själv


"The Right Brain vs Left Brain test ... do you see the dancer turning clockwise or anti-clockwise?

If clockwise, then you use more of the right side of the brain and vice versa.

Most of us would see the dancer turning anti-clockwise though you can try to focus and change the direction; see if you can do it."


Kommentarer
Postat av: Klara

Jag ser båda, men såg medurs först..?

2011-02-23 @ 21:21:03
URL: http://claricce.blogg.se/
Postat av: Håkan

Det är fräckt när hon är upp och ned.

2011-02-23 @ 21:36:49
Postat av: Nathalie

Hakan...varfor ar jag inte forvanad?

2011-02-24 @ 10:17:53
Postat av: Linda

jag såg båda efter bara någon minut

2011-02-24 @ 17:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0