Right now in Nathalies Casa

Lite TLC -Ben and Jerry glassen som jag åt igårkväll när jag tyckte synd om mig sjalv för att internet var paj. Idag är det dock en ny dag, jag har troubleshootat mig sjal genom rekonfiguration av router och massa grejer tills internetjäveln tillslut gav sig och började funka igen.

Väntar på att badet ska tappa upp sig och sen är det ner i plurret med vit choklad mask i fejjan och ögonglobarna stirrandes mot ett nytt Gleeavsnitt.



See ya later (för då ska jag visa er min och Simones nya uppfinning för att sluta möla kakor på jobbet)


Kommentarer
Postat av: Vickan

Haha, så du har gett dig nu och börjat kolla på Glee? Hur långt kommen är du?

2011-02-28 @ 08:24:01
URL: http://freshgrassandrainbows.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vada gett mig, har kollat hela tiden typ sen vi kolla hemma hos dig, sag senaste avsnittet sasong 2 igar i badet :P

2011-02-28 @ 10:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0