Home alone but no Kevin

Hej!

Helgen har varit lite mixad, fredags blev det en del film och go middag hemma. Lordag blev det workout pa natobasen och amerikansk matshopping foljt av lunch ute pa en irlandsk pub. Pa kvallen hade Elena och Ozu lite drinks hemma i sin nya vaaldigt centrala lagenhet med massa goa tilltugg. Efter detta skulle vi egentligen gatt pa en gayfest men de hade visst maxat antalet personer i lokalen sa vi kunde inte komma in, sa vi gick istallet till en club som inte foll mig sa mycket i smaken sa jag var bara ute till kl 01 (har ar clubbarna oppna till 08).

Igar hade vi en latmaskdag hemma, min roomie kopte 12 amerikanska stekar till mig (sa jag har ordentlig mat att ata nar han ar borta).

Imorse kl 4.30 gick vi upp och jag vinkade hejda for den har gangen. Sa nu har jag hans lagenhet alldeles for mig sjalv, kanns lite tomt faktiskt. Kanner mig som Kevin, lite bortglomd sadar...hoppas det inte borjar rycka i dorrhandtagen bara och jag maste gillra fallor at tjyvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0