farwell lunch

Min chef e ju for gullig, aven om jag inte direkt arbetar med mina tjejer sa bjod han dem alla till min farvallunch torsdag nasta vecka!

Dear all,

"You are either friends of Nathalie and/or you have supervised work that she has done.

Next Thursday at 13:30 if you are available I would propose to go out for lunch with Nathalie and all of you.

It will be at the nearby Italian and it will be on me (not ECDPM so no Crystal champagne I am afraid).

I do hope you can join.

Cheers,

A"

Ja kan ni tanka er pa FREDAG nasta vecka ar det min sista dag har pa praktiken...kanns lite vemodigt

Kommentarer
Postat av: Sannie

Om du hade superkrafter, vilken hade du helst velat ha?

2011-02-24 @ 22:09:57
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0